snuff

Jag vill inte ha det du har att ge mig, du får låta mig va.
Eller ta mig, för den jag är. Men bli inte kär i mig, för jag gillar fan inte dig.
...
Då kan du stå där, o predika om vad man får och vad man inte får göra, ingen kommer bry sig, ingen vill höra!
Du får va tyst..!

Jag blir så trött på skiten, lägg ner nångång.



Idag är det måndag igen, det snöar och blåser. Hoppas det blir riktigt mycket snö, för det gillar jag ;) Helgen gick otroligt snabbt! I fredagskväll var jag med Carro och käkade på Kick Off Saloon och sedan drog jag hemåt upp till skogarna. I Kårböle blev jag resten av helgen med la familia. Jag och moder åkte som jag skrivit tidigare till Sveg på en mini-tour på lördagen som innehöll påhälsande av släkt (även de på kyrkogården) och lite shopping på ICA och Dollar :p Kvällen tillbringades sedan framför tv:n med en mysig film och bra sällskap. Skönt med en lugn helg!

Denna vecka jobbar jag bara fyra dagar eftersom jag tagit ledigt på fredag, för då blir det nämligen Birsta City och julshopping för hela slanten (bokstavligt talat ;p). Kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0