tussen

Ante kom och hälsade på hos mig igår, så hade han med sig en rakapparat så jag skulle kunna raka av han håret. Dock hade han inte riktigt tänkt på att ta med sig laddaren, så när jag hade rakat ungefär en tredjedel av hans skalle tog det slut på batteri! Han blev helt förskräckt och jag skrattade så tårarna sprutade! Han såg ju förjäkla rolig ut, med hårtussar lite här och där :) Han lät apparaten vila ett tag och sedan gick han igång på håret i världens panik. Det blev bara värre och han såg bara knäppare ut :p Sedan insåg han att det inte skulle gå så då fick jag klippa han med sax, vilket inte blev så bra med tanke på att 50 % av skallen var rakad. Menmen, han får åka hem och ladda rakapparaten så blir det nog bra!


Kommentarer
Postat av: Annefrid

hahahahahah! snälla säg att du knäppte kooort!

2008-11-14 @ 09:42:20
URL: http://www.annefrid.devote.se/
Postat av: Annefrid

häärligt! ska bli intressant ;)

2008-11-14 @ 10:31:51
URL: http://www.annefrid.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0