time for bed

Äntligen torsdag kväll och bara en sketen dag kvar innan helgen, känns otroligt skönt! Ska nog träffa Ante imorrn, vilket känns roligt med tanke på att det var längesen jag träffade han nu! Han är en av mina bästa vänner och någon som jag har känt länge. Vi fann varandra direkt när jag började på skolan i Färila och har hängt ihop sedan dess :)

Ikväll har jag hängt med Elin och Rickard, vi hyrde film och degade med filidutter och choklad. Kul med lite torsdagsmys ibland :) Nu har dom dragit och jag sitter här hemma själv. Ska ta och hoppa i säng strax, är så jäkla trött!

Förresten kom det upp en låt på mobilen i morse när jag satt och lyssnade på musik på bussen, en låt som påminde mig mycket om sommaren och fick mig att längta tillbaka, Tom Petty - Life is a highway. Det är sjukt vad musik kan få en att känna och komma ihåg saker.

Canned Heat - Going up the country, en annan låt från               kårbölesommaren '08.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0