maaat

Nu har jag snart lunch, ska käka nudelwok m. kräftstjärtar (Kristin + kräftstjärtar = sant). Efter lunchen är det barar tre timmar kvar och sen är det helg! Päronen + bror skulle ner till city idag så jag tänkte åka med dom hem till byn ikväll :) Mamma ringde igår och sa att jag fick önska mat tills ikväll, så då fick det bli smördegsinbakad kassler med vitlök/ört-kladd och murkelstuvning. Låter kanske skit, men det är gott så in i helvete kan jag lova! Min mamma är verkligen världsbäst på matlagning och man får alltid kanon-mat hemma hos oss :)

I morgon åker jag i alla fall ner till Ljusdal igen för då blir det bio med Ante!


Kommentarer
Postat av: Annefrid

man skulle nästan kunna tro att ni dejtar du å ante ;)

2008-11-14 @ 14:12:47
URL: http://www.annefrid.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0