lite värme, tack!

Tre timmar kvar, det har gått väldigt fort idag! Jag har räknat ut hur många samtal jag måste ringa idag och just nu har jag bara åtta kvar av min "kvot", därför drar jag ut lite på tiden genom att skriva blogg :) Förövrigt så är det grymt kallt, jag fryser ihjäl på det här stället!

Ikväll skulle Martina komma förbi och låna min skrivare. Sen vet jag inte alls vad som händer.. Blir nog bara deg framför tv:n med någon bra film eller serie. Skulle ju vara trevligt med lite sällskap så är det någon som inte har nåt för sig ikväll är det bara att höra av sig :)

Nä, back to work.

Kommentarer
Postat av: ISABELLphe

ska du STARK i morgon nu då? ^^

2008-11-17 @ 21:39:05
URL: http://isabellphe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0