Jag vill inte rätta mig till nån magister!

Jag vill inte ha det du har att ge mig, du får låta mig va! Eller ta mig, för den jag är. Men bli inte kär i mig, för jag gillar fan inte dig!

Går runt och har två blåbär-vill inte i huvet hela tiden, alla som har sett Nattbuss vet vilken låt jag menar :p Vi brukade alltid kolla på den filmjäveln back in the days. O låten, den kan jag hela texten till :p

Ikväll har jag kollat runt på olika "thailand-forum" och billiga flyg, jag och Stina håller nämligen på att smida lite resplaner :) Vet inte alls vart vi ska än eller om det ens blir av, men har i alla fall börjat kika lite smått! Så har Joel varit här, vi gjorde mest ingenting tills vi drog iväg till Martina. Kollade på Desperate o käkade apelsiner, mys som alltid borta på stora vintergatan :)

Nu ska jag ta och slänga mig i säng, så godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0