jag vill inte ha det du har att ge mig...

..du får låta mig va.

Tisdag och jag sitter i telefonkö. Klockan tio är det fika, vilket ska bli gott och välbehövligt. Give me some coffee!

Igår kom Elin hem till mig och vi lyssnade på Spegelväggen, vårt kära radioprogram som vi spelade in för en sådär 7-8 år sen. Fan va jag skrattade! Samtidigt känns det sådär att få bevis på vilken jävla elak unge man var, som slogs och skrek. Men jag tror nog att jag var lite snäll också :p (hoppas..)


Förövrigt kan jag inte sluta tänka på dig..


Nu var det dags för mitt kaffe! ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

elak redan då? :P

berätta för den du tänker på ATT du tänker

man måste våga för att kunna vinna

2008-11-11 @ 19:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0