ge mig helg nu, tack!

Three down two to go.. Fan va jag längtar till helgen! Har absolut inga planer förutom att jag ska till tandläkarn på lördag, men blir i alla fall i Ljusdal hela helgen. Skulle vara skönt med en lugn, vit helg, men vi får väl se hur det slutar :)

Ikväll har jag gått runt kyrksjön med Carro och sen har jag bara degat framför Grey's, skönt! Ska strax hoppa i säng, är så jäkla trött på kvällarna plus att jag måste sova dom där åtta timmarna varje natt (helst fler) för att inte vara en zombie om dagarna.

Hade fan inget vettigt att skriva nu heller, kanske ska ge fan tills jag kommer på nåt bra. Yes.

Godnatt folket!

Kommentarer
Postat av: Annefrid

jag å simon ska ta en vit helg! kommer kännas konstigt :P hahah! va ska man göra om man inte festar lixom??

2008-11-06 @ 09:18:33
URL: http://www.annefrid.devote.se/
Postat av: Annefrid

ja försöka duger ;)

det kosta 270 för 2 ggr inom 48 timmar men det är bara om man går 2 samtidigt (=

2008-11-06 @ 09:30:28
URL: http://www.annefrid.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0