four down one to go

Ikväll ska jag som sagt hämta tapetböcker och sedan vet jag inte vad som händer, blir nog väldigt lugnt skulle jag tro.. Nu är det bara ca. en timme kvar sedan får jag sluta för dagen :) I morgon är det fredag igen och det känns otroligt bra!

Sitter och funderar på vad jag ska göra i helgen, har inga som helst planer. Åker kanske hem till päronen igen, skulle ju vara rätt skönt. Kanske dra till Sveg en sväng och hälsa på och springa på Dollar (det är så mycket bättre i Sveg än i Ljusdal, believe me!). Det var ju ett tag sen jag var och hälsade på folket där uppe, kommer faktiskt inte ihåg när jag var där sist.. Så ja, man kanske skulle dra dit en sväng. Så skulle jag ju kanske kunna lämna datorn hos dr. Hempa också när jag ändå är där :)

Kommentarer
Postat av: Tovan

Men det håller jag med om!

Åh får jag då fråga om en tjänst? Skulle du kunna vara gullig och se om de har kvar svarta klisterlappar som man kan sätta på kakelplattor så det blir lite förändring. Köpte våra där men vi köpte för nåra, och de har dem varken på dollar i ljusdal eller i bollnäs. Men det är ju bara om du ska dit som du kanske kan kolla. Och JA det är otroligt mkt bättre där än i ljusdal. Snyggare och mer ordning. :)

2008-11-21 @ 09:42:49
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0