boring

Vi har väldigt lite att göra på jobbet just nu, vilket gör att tiden går väldigt sakta och det blir ganska tråkigt.. Sitter och väntar på att klockan ska bli tio nu så jag får gå och dricka kaffe :) Blir nog en lång fikarast som det känns, men det funkar ju när vi ändå inte direkt har något att göra.

Jag kommer att ringa klart alla samtal för den här veckan idag, vilket betyder att jag inte kommer att ha någonting att göra i morgon. Undrar hur det blir då.. Man kanske får stanna hemma..? :)

Kommentarer
Postat av: Annefrid

jag vet faktist inte.. det beror väl på lite vad man gör och så å hur man vårdar huden å smörjer sig

2008-11-06 @ 09:39:52
URL: http://www.annefrid.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0