back in Ljusdal

Drog ner till Ljusdal kring tre-halv fyra, det var helt ok väglag så det var skönt :) Nu har jag nyss käkat middag, det blev köttfärspaj som jag tagit med mig hemifrån. Nu väntar jag bara på att Ante ska komma ner så ska vi dra på bio sen. Vad som händer efter bion har jag ingen aning om, det får vi se :)

Jag har även satt upp en ny taklampa ovanför köksbordet, men jag vet inte riktigt vad jag tycker om den än. Det är en knallgul lampa i plåt (?) från 60-70 talet som kommer från pappas gamla moster. Rätt cool men den är bra mycket mindre än den förra så det är lite ovant, det ser även ganska fjantigt ut :p Men, den är då bra mycket snyggare än den jag hade förut! :)

Nu ska jag hoppa ur min mysdress och ta på mig nå andra kläder, sedan blir det deg framför tv:n tills Ante kommer.

Ha en bra lördagkväll folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0