at work

Sitter på jobbet och har lite dötid just nu.. Har blivit väldigt dålig på att skriva blogg, men orkar aldrig sitta med datorn på kvällarna nu för tiden med tanke på att jag alltid sitter med skiten på dagarna.

Idag är det onsdag, vilket betyder att snart är det helg igen!  Veckorna går så jäkla fort och tiden bara rinner i väg, det är till exempel inte alls långt kvar till jul.. Måste ta mig till Sundsvall/Birsta nån helg för lite jul-shopping, behöver både handla julklappar o även lite joks till mig själv  :) I år tänker jag bara handla till päronen, bror och Lisa, sen får det vara nog :p

Så vad händer ikväll? Någon som vill thémysa framför Grey's? :)

Kommentarer
Postat av: Annefrid

jag vill se korten juee! (= fejsbook? hoho! ;P

2008-11-05 @ 13:09:55
URL: http://www.annefrid.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0