another day at the office.

Sitter i telefonkö igen och diggar till kömusiken :p Onsdag igen, veckorna går väldig snabbt och snart är det helg igen!

Om cirka en timme är det lunch och för mig blir det fiskpinnar, potatis och spenat. Inte världens godaste kanske, men helt ok! Längtar till klockan blir 16.30 så jag får gå hem. Har lust att käka ute ikväll, någon som vill haka? Eller laga nåt gott hemma kanske, typ wok med kräftstjärtar o grejer. Har ingen lust att käka nåt med pärer idag :p

nä, back to work.


By the way, det är helt silvrigt ute idag.

Kommentarer
Postat av: Elin

imorrn är jag på hemmalag. idag har jag en matlåda som verkligen måste ätas upp :b

2008-11-12 @ 13:23:16
URL: http://elinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0