spöregn

Idag när jag skulle cykla hem från skolan spöregnade det och jag hade såklart ingen jacka (vafan, de va ju fint i morse!) så då fick Rickard komma och hämta mig :) Han va väl sådär måttligt road över det, men som den goda vän han är ställde han upp! Är i alla fall hemma nu och tänkte fortsätta skriva på rapporten. Är övertygad om att jag kommer bli klar den här veckan, har inte så övermycket kvar. Hade i alla fall projektutställning idag och vår plansch som Luzzan hade gjort va jättefin :)

Ikväll väntar plugg, lite lek med Lisa o pöjkan och så ska jag följa med Lisa när hon ska klippa sig. Ska även gå på Nordeens och prova en ring som jag ska få i studentpresent :) Fullt upp med andra ord.

Ha en bra kväll folks! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0