sista april

Va hemma i Kårböle för att fira valborg för första gången på typ 7 år. Orkade inte stanna i Ljusdal o leta fester å så och sen tycker jag att det inte spelar så stor roll va man gör på valborg så jag kunde lika gärna vara hemma :) Hade inga som helst förväntningar eftersom de knappt va nån hemma, men de blev helt okej till slut. Vi grillade på Gästis o sen drog vi på bystugan å hängde där ett tag, det blev även en sväng ner på kasan.

Idag är det kallt och blåsigt så man kan sitta inomhus med gott samvete :) Tänkte faktiskt plugga lite, fast jag är jävligt seg så det kanske inte blir nåt heller. Wellwell, vi får se.

Imorrn blir det Hudik med päronen, ska köpa studentkläder tänkte ja. Hur som helst så blir det Kårböle hela helgen för min del, fett med deg!

Kommentarer
Postat av: Tovan

Men visst är det skönt att ta det lugnt! Håller absolut med. Hoppas du hittar en fin
studentklänning i Hudik! ;)

2008-05-01 @ 14:38:02
Postat av: josefine

fett med deg-helger är najs! hoppas studentklänningsletandet går fint. jag ska bege mig till stockholm imorgon på jakt efter en sådan. där bör jag rimligtvis kunna hitta den perfekta klänningen.

trevlig helg!

2008-05-01 @ 23:45:42
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0