sicko

Är hemma från skolan idag för jag mådde piss när jag vaknade i morse. Började må knas igårkväll så jag gick o la mig tidigt. Sov jätteilla hela natten, vaknade flera gånger och drömde massa skumt. Hade nog feber, för jag frös som bara den när jag la mig och hade feber när jag vaknade i morse. Men nu mår jag i alla fall bättre!

Tänkte försöka vara lite duktig o skriva klart ett svenska-arbete idag + religion b. Vore skönt att få undan lite! Har skrivit en lista på vad som är kvar innan studenten och nog är det en hel del! Känns som man inte kommer hinna klart med allt på de fyra veckorna som är kvar (tre tills betygen ska sättas). Det gäller att få tummen ur och börja producera lite texter :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0