morning

Klev nyss upp för Lisa va uppe och stökade så då var de lika bra att även jag gick upp. Börjar inte förrän halv 11 så nu kan jag bara ta de lugnt :) Idag är det meningen att vi ska titta på teater men de tror jag att jag hoppar. Tänkte ta vara på den tiden till plugg i stället som den ambitiösa elev jag är, haha.

Nu har det snart gått en vecka med Lisa. Sambo-livet har hittills funkat bra, har bara blivit lite irriterad än så länge :p Får väl se om vi trivs lika bra med varandra nästa vecka och veckan efter det, haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ni får ha en bra dag folks!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det kommer säkert att gå bra!:) Kanske inte alltid kommer att verka så, men inget är ju en dans på rosor:P

Ha en riktigt bra dag du också och lycka till med sambo-livet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0