lunes

Blev en sen middag idag, käkade inte förrän kring sju. Maten blev i alla fall kanon och sen diskade Lisa alltihop så de va skönt :) Nu tänkte jag försöka plugga lite men känns som att det inte kommer bli så mycket gjort. Imorrn ska i alla fall jag och Luzzan jobba med projektet och förhoppningsvis kommer vi en bra bit på väg! Skulle va så otroligt skönt att bli klart med det, det hänger över mig hela tiden. Spelar ingen roll om man blir klar med något annat arbete så mår man ändå dåligt över att ha massa jobb kvar på projektet.

Förresten försov jag mig i morse, vaknade halv 12 (!) och skulle börja kvart i. Men det gick bra ändå, fick i mig en macka och sen slängde jag mig på cykeln så jag kom bara lite försent :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0