cv

Nu sitter jag hemma i läggan och försöker få ihop ett ansökningsbrev till ett jobb som jag ska söka på låtsas. Vi har fått en uppgift i svenskan att skriva ett CV som att vi vore 25-26 och hitta på en massa + hitta ett jobb på platsbanken som vi vill söka och skriva ett ansökningsbrev till det. Sen ska vi få dra på arbetsförmedlingen på "låtsas-anställningsintervjuer" för jobbet som vi har "sökt". Ganska fult :) Men de är nog bra också, att få lite tips få arbetsförmedlingen över hur man ska vara på en anställningsintervju.

Idag tänkte jag laga mat tills Lisa kommer hem så det bara är att käka så fort hon kommer innanför dörren. Klarar fan inte av att käka middag så sent som vi har gjort den här veckan, blir ju hungrig så tidigt jämt så jag har hållt på att hungra ihjäl varje dag :p haha.

Nä, nu ska jag försöka skriva klart mitt brev. Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0