bröstsmärtor

Började få så jäkla ont i bröstkorgen igårkväll och det blev bara värre och värre ju längre tiden gick. Det brände och sprängde och gjorde så förbannat ont! Hade jag inte vetat bättre hade jag nästan trott att jag höll på att få en hjärtinfarkt. Hade ont i flera timmar tills jag till slut lyckades somna. De va riktigt obehagligt för jag har aldrig varit med om liknande och det gjorde verkligen ont. Funderade nästan på att åka in på akuten, men tänkte att det va bättre om jag lyckades somna, vilket jag gjorde till slut. Nä fy fan, de va inge kul.
 
Har ont i hela kroppen idag, jag måste ha fått nåt slags virus. Kan inte sitta, stå eller ligga utan att det gör ont nånstans. Så har jag feber också. Skitgrejer.

Nä nu var de mycket klagande här, men man måste ju få klaga ibland å!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0