What A Lovely Day

Är hemma i Kårböle med päron + bror. Idag är det jättefint väder, men jag har suttit inne mest hela dagen o degat framför Guitar Hero istället för att vara ute. Jag får panik när det är fint väder för jag känner att jag måste vara utomhus, men har liksom inget att göra ute så därför sitter jag inne istället. Jag gjorde ett halvdant försök på förmiddagen genom att sätta mig på en spark med en tidning i handen och solen i ansiktet. Synd att det var sjukt obekvämt och att det blåste kallt, men hård som jag är härdade jag ut i sådär två minuter. Fick ett erbjudande idag om att följa med ut och fiska i mörabitti så jag får väl kanske ta igen det jag missade idag med en massa utomhusaktiviteter imorrn!

Nu väntar gamla Top Model 4 och en köttfärssås som ska göras!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0