Utgång

Idag har jag varit i Färila o kollat på fotbollscup, vilken Färila vann (såklart!). Åkte till Ljusdal med Sara o Anders för några timmar sen och efter det har jag inte gjort mycket alls. Är i alla fall duschad och klar inför kvällen! Ikväll blir det först middag o fest hos Luzzan som fyllde år i torsdags och sen blir det utgång. Är egentligen väldigt trött, men blir nog piggare bara jag träffar lite folk!

Nu är jag jättehungrig, har bara käkat frukost idag. Borde egentligen käka nån macka nu innan vi ska åka så jag inte vräker i mig alldeles för mycket sen, haha.

Ha en bra kväll folks!
 
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: ISABELLphe.

du var inte ut på jvgs i fredags va? :) du missade isåfall en galet bra kväll!

2008-03-02 @ 22:41:07
URL: http://isabellphe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0