Tisdag

Jättefint väder idag igen, härligt!

        

Idag har jag tvättat och nu ska jag plugga psykologi (som skulle ha varit inne vecka 7..) måste bli klar med den idag! Hatar när man skjuter upp arbeten istället för att göra dom på en gång, o det är nånting som jag gör jämt! Att det ska vara så svårt att få tummen ur och börja plugga!

Ikväll ska jag åka ner till Ljusdal, ska träffa Martina för lite update sen hennes Italienresa :) Har inte träffat henne sen jag vet inte när, så det ska bli mys!

Imorrn åker jag och Henke till Sundsvall, eller rättar sagt Birsta, för lite shopping. Jävlar om jag inte hittar ett par skor då! Men jag ska inte ha några förhoppningar, brukar aldrig hitta nåt då.

Nu ska jag ta mig an psykologin. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0