Snor

Jag är förkyld. Fick ont i halsen i tisdags och sen har det bara rullat på, vilket skit. Så nu sitter man här på det efterlängtade lovet och snorar i stället för att vara ute i det fina vädret. Värdelöst! Jag som ska åka till Björnrike imorrn för att åka slalom, hur blir det me de nu? Jag vill verkligen åka, men det kanske inte är så bra när man inte mår nå vidare. Får kanske ta och åka upp till fjälls i påsk i stället.

Va i alla fall till Birsta i onsdags me Henke. Hittade ett par skitläckra pjuks, men de fanns såklart inte i min storlek. Provade dom som var en storlek mindre respektive större, men de funkade ju inte. Så jag köpte ett par i samma modell men i en annan färg. Dom var också jävligt snygga, men inte lika snygga som dom andra.. Ska nog försöka få tag i dom andra ändå för jag vill verkligen ha dom! Jag menar, när man väl hittar en modell som är skitbra kan man ju lika gärna ha flera par, eller hur? :) Jag kommer ju ändå måsta köpa nya skor sen nå tag, å då har jag redan ett par extra. Perfekt!

Nu ska jag försöka ta mig an lite plugg. KUL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0