Samedi

Sitter hemma ensam, resten av böket är som sagt i fjälls. Hoppas att dom har skitkasst väder :p Tänkte vara lite produktiv idag och plugga en massa, men har inte börjat än för jag lyckas alltid fastna med Guitar Hero :) Men nu sitter jag i alla fall här och tänkte börja med skiten.

Nu är lovet snart slut och jag har inte gjort nånting värt att nämna förutom att jag äntligen hittat ett par pjuks (dock fel färg, men vafan).

Så sugigt att man ska lyckas dra på sig en förkylning när man äntligen har lov. Men påsken är ju tidig i år så :) Är då mycket hellre sjuk på sportlovet än över påsk, får ju fan inte missa min älskade långfreda! :D Ni som inte vet vad jag pratar om; kom upp till Kårböle vid sådär klockan 06 på morgonen på långfreda,  ta med egen alkohol som ska räcka hela dan + eventuellt kvällen/natten (beror på om man pallar) och klä er i varma, oömma kläder så ska ni få se på fan!

Nä, nu väntar mitt kära plugg.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0