Plugg

Har prov i religion imorrn och det känns inge vidare! Förstår inte allt som vi ska kunna, men man får hoppas på det bästa! Har varit hos Marie ikväll och pluggat, men som vanligt blir det en massa annat prat :p Ska fortsätta läsa på lite inför provet när jag lagt mig så får jag se om jag förstår lite mer då :)

Va i alla fall och hörde med mattelärarn' idag hur det hade gått för mig på provet som vi hade innan lovet, hon kom inte ihåg hur många poäng jag hade fått men jag hade i alla fall klarat mig så det var skönt :)

Vi fick våra studentmössor idag! Jävligt tidigt, men det är rätt skönt ändå att man har den :p Det är inte långt kvar nu, känns skumt med härligt! Tänk när man står där på trappen, vilken jävla känsla!

Nä, nu måste jag plugga lite mer innan jag ska sova. Godnatt folks!


Kommentarer
Postat av: henka

En liten fågel viska i mitt öra idag att du var bäst i klassen på matte provet :) Grymast, de är du det

2008-03-11 @ 13:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0