Oh yes

Har kollat på seristarten av Starter Wife ikväll som var riktigt bra, synd att det bara är sex avsnitt. Jag är en riktig serienörd och femman lyckas alltid komma med skitbra serier! Lite jobbigt att jag börjar följa så många, blir lite väl mycket tv-tittande ibland :p

Måste ju bara säga att jag var bäst i klassen på matteprovet! Det har aldrig hänt förut så jag blev riktigt jävla glad, det kanske inte är så speciellt för andra men för mig betydde de mycket! Mitt självfötroende angående matte höjdes ju en aning i alla fall :p I A och B-kursen lyckades jag aldrig så här bra så jag vet inte vad som hänt :p Jag blir glad bara jag får ett G i den här kursen och hittills har jag klarat proven, så jag får hoppas att det håller i sig! Jag tror inte att jag kommer lyckas så här bra igen, men det var väldigt kul att det hände en gång i alla fall :)

Nu blir det sängen för min del, ska bli riktigt sköönt!
Godnatt folks!

Kommentarer
Postat av: johanna

Du hade bara ett poäng mer än mig:D Plus att jag hade en sol. Hahaha.

2008-03-13 @ 10:02:48
URL: http://pigge89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0