Men du!

Vilken riktig deg-kväll det här har varit! Har legat framför tv:n i stort sett hela kvällen, fast det inte fanns något vettigt att kika på :p

Funderar på om jag ska åka hem i helgen eller om jag ska stanna. Vet inte vad jag ska göra om jag åker hem och inte heller om jag stannar i Ljusdal. Någon som har nåt förslag på helgaktivitet? Har ingen lust att parta eftersom jag måste spara pengar till påsk och har heller ingen lust med fiske eftersom det antagligen kommer vara blött som bara den på isen.. Så jag vet inte ja, kan inte komma på nåt.

Imorrn ska jag och Luzzan jobba med projektarbetet och förhoppningsvis komma nån' vart. Har ju inte direkt gjort några framsteg på flera veckor (eller är det månader?), skulle vara så otroligt skönt att bli klar med det där!

Nu ska jag kika på tv medan jag väntar på att ett avsnitt av One Tree Hill ska bli färdigt, ska kolla på de i sängen sen när jag lagt mig. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0