changing rooms

När jag bor hemma hos min mamma och pappa har jag det största sovrummet i huset, vilket är ganska onödigt eftersom jag inte bor där så ofta. Så vi har bestämt att jag ska få det minsta rummet i stället (min brorsas rum), mamma och pappa ska ta mitt sovrum och brorsan ska ta deras. Jag tycker att det ska bli jättebra för då kan jag få till det mysigt och personligt eftersom jag inte behöver så mycket saker. Som det är nu har jag ett stort rum med andras grejer eftersom jag har alla mina saker i lägenheten, så det känns som att jag bor i ett gästrum. Men, nu ska vi ju som sagt byta :)

Hur som helst så har dörren till brorsans rum varit täckt med hundrasjuttioelva klistermärken, vilket jag inte vill ha kvar när jag ska ta hans rum. Så igår stod jag med en svamp och skurade bort allihop, så nu är jag redo att byta :) Längtar till att fixa och dona i mitt nya rum o dra på IKEA och köpa lite nya saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0