brännmärkt

Jaha, så var man brännskadad igen. Förstår inte hur jag lyckas, men jag och varma saker verkar helt enkelt inte gå ihop. Denna gång var de ugnen här hemma i Kårböle som var boven, skulle stoppa in en form och råkade köra upp båda händerna i ugnens överkant. Skönt! Tyckte att jag fastnade lite med ena handen också, det verkar i alla fall ha lossnat en bit hud. Kul om det skulle sitta lite Kristinhud i vår ugn, haha :p Hur som helst så luktade det bränd hud i hela köket efter mina eskapader och jag fick två märken på händerna (denna gång på händernas ovansidor). Det sved, men jag spolade kallvatten ett bra tag och sen plåstrade mamma om mig så det gick över snabbt! Undra hur mina händer och armar kommer se ut i framtiden om detta fortsätter. Läckert!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du kommer snart få ett par grytlappar anonymt skickade till dig, bara så att du vet ;P

2008-03-25 @ 12:51:57
Postat av: Elin

du är ju så jävla SMIDIG, kristin :b

2008-03-25 @ 13:13:40
Postat av: Henke

Kristin A.K.A brännskadan ;P

2008-03-25 @ 17:13:35
Postat av: ISABELLphe.

otippat du kristin :D haha.

2008-03-25 @ 17:43:40
URL: http://isabellphe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0