Bloody Sunday

Så var det söndag igen. I vanliga fall hatar jag söndagar, de är bara en enda lång väntan på att man ska få gå och lägga sig igen och sen gå upp och gå till skolan. Jag gör aldrig nånting på söndagar, ligger mest i soffan och degar (men är samtidigt jättestressad över att jag inte gör nånting.) Men idag är det lite annorlunda, för jag har ju lov nu :) SÅ SKÖNT!

Gårdagen var helt ok. Det var mys hos Luzzan men stadt var rätt dött. Träffade några roliga kisar som jag inte sett på ett tag, det var kul :) Så stötte jag på en karl som var full som ett ägg o som knappt ens kom in eftersom han var en aning överförfriskad. Denna karl var min karl, men han var i alla fall på ett gott humör så det gjorde inget att han var askalas! Fick me mig han hem senare på natten så nu ligger vi bara framför tv:n o degar.

Ikväll tänker jag åka hem till la familia in das Kårböle. Henke ska med han också, det blir mys! I veckan ska vi åka till Sundsvall för lite shopping, hoppas jag hittar mina pjuks!

Jag är sådär lagomt fräsch idag så nu blir det duschen för min del. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0