trött

Har jobbat idag 12-20.30, det gick bra men det märks att det är midsommar på fredag, många som handlar med andra ord :p Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, känns som att det är dags för sängen snart. Är så grymt trött! Gick o la mig rätt sent inatt och lära kliva upp tidigt för jag skulle med bussen från Kårböle i morse, höll på att somna på bussen flera gånger. Så jag tog mig en liten tupplur när jag anlände till Ljusdal, vilket jag aldrig gör annars men fan va skönt de va :)

Imorrn jobbar jag 12-20.30 igen sen är jag ledig onsdag o jobbar 8.30-18.00 på torsdag, sen är jag ledig hela midsommarhelgen :) Känns kanon!

Nä, nu måste jag diska o sen blir de sängen med en film. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0