stank, student o securitas

Som jag tidigare har berättat har jag haft en olidlig stank i min lägga sen i tisdags. Det har funkat när man har haft fönstret öppet, men så fort man stängt de kommer stanken tillbaka. Hur som helst så va jag till Ljusdals Hem idag och berättade läget o dom sa att dom skulle skicka hit nån nästa vecka. När jag kom hem från besöket kände jag verkligen hur starkt det luktade i lägenheten så då ringde jag securitas. Efter några timmar kom det en karl från securitas hit o luktade och efter många om och men så hittade vi källan; i ett av garagen som är i stort sett vägg i vägg me min lägga. Så nu ska stanken förhoppningsvis försvinna o det känns så jävla skönt för det har varit rätt jobbigt att inte kunna vara hemma utan att må dåligt :s

I alla fall så tar min älskade ante studenten idag! Grattis till han :) Det var meningen att jag skulle dit, men nu läre jag vänta på att securitasmannen ska komma tillbaks. Får uppvakta han imorrn istället. Har i alla fall fixat en jättebra present :)

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Snygg makeover på din blogg bruuuden : )

2008-06-13 @ 22:09:08
URL: http://diamondhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0