städdag

Har städat hela lägenheten idag, känns så jävla skönt :) Men jag har ett problem, det är nån konstig lukt i läggan som vägrar försvinna. Det luktar som nån kemikalie, bensin eller nåt. Det försvinner när jag har fönstret öppet men när jag stänger det kommer stanken igen. Känns faktiskt inge vidare.. Jag har gått o luktat överallt för att se vart det kommer ifrån men tycker att det luktar lika mycket i hela lägenheten. Måste fixa dedär på nå vis.

Jag är ledig hela helgen, känns kanon :) Nästa vecka jobbar jag bara mån, tis, tors så det är också askalas eftersom jag slipper jobba under midsommarhelgen :) Förövrigt så fyller jag år om exakt en vecka, tors 19 juni. Bäst för er att ni kommer ihåg de o skickar grattis-sms ;p haha

Nu ska jag kila ner på prix o handla lite makrill som får bli middag idag. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0