helgen/veckan som varit

förlåt för kass uppdatering, men har haft fullt upp med annat.

Så vad har hänt sen sist? Var ledig hela helgen, vilket resulterade i mycket fest. Fest i Snörbo på torsdan och lördan och på midsommarafton var vi hemma hos mig i Kårböle. Jag brukar inte ha fest där så mycket o nu vet jag varför, det blir alltid så in i helvete grisigt. Plus att denna gång slutade kvällen med ett hål i väggen, en flaska flög från gräsmattan, in i huset och in i väggen där den sen satte sig. Ganska skillat gjort, förstår inte hur den kunde hamna inomhus när vi va utomhus :p I alla fall så blev inte mamma o pappa nå arga för de, o det va ju tur. Dom var mest glada över att den inte hamna i skallen på nån eller in i nåt av våra feta tre-glasfönster. Har tyvärr ingen bild på datorn än på väggen och flaskan, men den kommer så småningom.

Denna vecka jobbade jag i måndags och har sen varit ledig, men börjar igen imorrn och jobbar till onsdag. Så idag har jag min söndag kan man säga :) Tänker spendera denna lediga dag med häng med grabbarna o Lisa, ska bara försöka få liv i dom först :p Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0