hard work work

Jobbade min första dag på delins idag. Eller, egentligen tränade jag bara men jag va i alla fall där hela dan och satt i kassan hela tiden. Gick över förväntan, trodde de skulle va mycket svårare än va de va. Ska dit imorrn också för att lära mig hur man stänger :p ska jobba 12.00-20.15. Fick schema idag också, ska jobba ca. 30 dagar under sommaren, jobbar några dagar varje vecka i stort sett, har bara en vecka som är helt tom. Jag blev i alla fall nöjd med schemat, jobbar varken denna helg (cruisingen) eller nästa helg (midsommar) så de tyckte jag va kanon :)

Nu är jag jättetrött, ska dra till Elin om ett tag för att kika på fotbollen. Men jag börjar som sagt inte förrän klockan 12 imorrn så det är skönt! Något som också är jävligt skönt är att vädret är sämre, hoppas de är piss-väder varje dag jag ska jobba så kan det vara fint när jag är ledig :) Ska snacka med vädergudarna om de ja :p

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Bra att du ska ta ett snack med vädergudarna, tycker jag låter som en bra idé :D

2008-06-12 @ 11:59:17
URL: http://diamondhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0