tjoflöjt!

Fan va jag är dåligt på att skriva blogg men känner att jag inte har nåt vettigt att skriva.

Jobbade idag 11-18 och jobbar likadant imorrn. Sköna dagar :) Ikväll har jag inte gjort mycket alls, största bedriften var väl att jag äntligen tog mig an disken. Skulle egentligen behöva städa hela lägenheten men jag kom bara till diskningen :p har planerat att jag ska städa på min lediga dag nästa vecka, så jag får hålla ut tills dess.

Nu längtar jag övermycket till helgen, kommer bli sånt rööj! Ska på logdans i Känne, vilket kanske inte låter speciellt kul men jag tror att det kommer bli askalas! Det är folk där i alla åldrar och det går till och med bussar både dit och hem från Ljusdal, Sveg och Ånge. Kommer va flera hundra pers där, mitt ute i skogen. De ni!

Förövrigt är jag jättetrött och tänker slänga mig i säng nu. Har tur som inte börjar jobba förrän 11 imorrn, en av mina vänner hade ställt klockan på 02.15 p.g.a. jobb. Oh my! Så man ska inte klaga :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0