skit

Min väska blev snodd i helgen och i den hade jag bland annat mobil, bankomatkort, körkort och alla nycklar. Känns förjävligt! Vi va på fest/dans i Känne och spenderade största delen av kvällen/natten vid alla husvagnar och min väska låg i en av husvagnarna som vi hade. Då är det alltså nån som gått in i husvagnen och snott den, de snodde också två mobiler från Jonas. Fan alltså. Okej om dom bara hade snott min mobil men att ta hela väskan.. Blir så jävla arg! Visst, allt går att fixa men det blir så krångligt. Läre ju byta lås o grejer också eftersom mitt körkort också fanns med, så då kan dom ju kolla upp vart jag bor.

Så nu är jag utan mobil, men har fått låna sim-kort och mobil från Markus så det känns ju bra i alla fall. Så försöker ni nå mig på mitt nummer så funkar de inte, men ska beställa ett sim-kort med samma nummer som förr.

Värdelöst.. O jag hade inte ens kul där på kvällen så då känns de ännu mer kasst. Jaja, sånt som händer men det är ju sjukt att folk går in i andras husvagnar o tar grejer. Fy fan för såna människor!


Kommentarer
Postat av: josefine

åh, fyfan för sådana människor alltså! så elakt och onödigt. hoppas att det löser sig! och att du har en fin sommar!

2008-07-16 @ 20:14:30
URL: http://senapsgul.blogspot.com
Postat av: josefine

åh, fyfan för sådana människor alltså! så elakt och onödigt. hoppas att det löser sig! och att du har en fin sommar!

2008-07-16 @ 20:14:45
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0