kväll

Brännbollsturneringen gick som väntat inge vidare, men vi var lika glada ändå :) Åker ju inte dit för att vinna direkt, utan för att ha roligt vilket vi hade! Men fan va varmt de va, stekande sol och helt vindstilla. Så man kan säga att det va rätt jobbigt att spela :p

Nu har vi haft helt underbart väder i flera dagar, därav torkan i bloggen. Har spenderat dagarna i Osen där jag har solat o badat med folket här uppe. Så grymt härligt :) Men idag var jag faktiskt till Ljusdal en sväng, drog på bio tillsammans med Lisa, Elin och Jenny. Vi såg Sex and the city som var kanon :)

Nu sitter jag bara här hemma och degar, känner mig rätt trött och seg. Det tar fan kål på en att vara ute hela dagarna i denna värme, men man ska inte klaga :) Är ledig nu tills fredag så jobbar jag hela helgen, hoppas att vädret håller i sig tills dess!

Nu blir det nog snart sängen för min del. Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0