kass

Har jobbat hela veckan + att mitt internet inte riktigt fungerat, därav den kassa uppdateringen. Jobbar även imorrn och på lördag, men sen är jag ledig en hel vecka :) Min första lediga vecka sen påsklovet typ, så det känns skönt!

Så va händer då? Inte så mycket, håller på att försöka spärra mitt sim-kort och beställa ett nytt men det går trögt. Halebop är lite sega, men förhoppningsvis fixar det sig snart! Skulle ju va skönt att få tillbaks mitt nummer och köpa en ny mobil.  Har i alla fall fått ett nytt bankomatkort och papper som jag ska skicka in så jag får ett nytt körkort (de är i Kårböle dock..)

På lördag är det den årliga fönefotbollen, vilket jag tänkte gå på. Men, regnar det vettefan om jag är så sugen. Tänker ha noll förväntningar på denna helg eftersom jag såg fram emot förra helgen så mycket och den va bara skit. Det får bli som det blir helt enkelt!

Nu ska jag kolla klart på sex and the city och sen blir det sängen! Imorrn jobbar jag över 10 timmar så det är bäst att lägga sig snart :p Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0