I'm goin' where the water tastes like wine

Allt var topp bara för några veckor sen men nu känns det som det har vänt, tänk vad allt kan förändras på kort tid. Jag tänker för mycket.. Äh, skiter i't.

Jag är ledig hela den här veckan + fyra dagar nästa vecka, har inte varit ledig nåt än i sommar så det känns jävligt skönt! Vet inte vad jag ska göra under min "semester" men ska väl ta och försöka hitta på nåt. Så är de nån som är sugen på att göra nåt är det bara att höra av sig :) Har i alla fall fått ett nytt sim-kort med samma gamla nummer som förr så nu är det bara att ringa igen:)





Canned Heat - Going up the country <3 Kårbölesommar '08


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej bruden. Hur är det med dig? har du för dig då? Kramr

2008-07-23 @ 01:23:40
URL: http://brallanmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0