hemma

Sitter här på min fjärde lediga dag o gör ingenting. Jobbar mån-fre nu till veckan, känns lite drygt. Men är ju ledig till helgen igen :)

Åkte hem till Kårböle i onsdagskväll och har varit här sen dess. Har tagit det lugnt mest hela tiden men festade iaf i fredags i Laforsen och till min stora lycka kom Marie, Jonas och Jon dit :) Känns som det var år och dar sen jag träffade Marie sist så det va skitkul att dom kom och jag hade en kanonkväll :)

Igår var jag aptrött så då bestämde jag mig för en nykter kväll. Hamnade hos Elin där vi kikade på film, käkade chirre och pratade en massa. Mys!

Så va händer idag? Ingenting antagligen. Ska dra tillbaks ner till Ljusdal ikväll eftersom jag börjar klockan sju (!) imorrnbitti och det innebär väl också en tidig kväll. Nån kanske vill hyra en film med mig så de blir lite roligare iaf :p

Nu ska jag försöka få tummen ur och göra nåt. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0