Segt

Min dator är fortfarande på lagning, helvete va tid de ska ta! Detta är då orsaken till att jag inte är nå aktiv här. Men ta't lugnt, när älsklingen är hemma igen ska ni få se på andra bullar!

Igår firade vi Rickard som fyller 18 idag, det var röj men känner mig lite sliten idag.  Vill ni se bilder kan ni kika in broders bilddagbok (snowman.bilddagboken.se), själv så har jag inte orkat lägga upp några bilder och inte behövs det heller när Krille har gjort det!

Broder fick Guitar Hero i födelsedagspresent och än så länge så suger jag på de. Därför tänker jag nu ta tillfället i akt när familjen sover och passa på att träna lite :) Är förövrigt i Kårböle (nähä..?!), pallade inte åka ner till Ljusdal ikväll, åker ner i morgonbitti istället!

Spelet väntar, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0