2008

Firade nyår i Tallåsen med ett trevligt gäng! Käkade gott, lekte lekar och drack in på småtimmarna. Blev riktigt lyckat faktiskt! Men råkade ju bli lite för packad så gårdagen spenderades med huvudet i toan, nice. Stackars Henke fick städa hela huset själv :p

Nu är jag åter tillbaks i Kårböle. Åkte med bussen mitt på dan, ska plugga idag tänkte ja. Får väl se hur det blir me det.. Vill ju träffa Joel nu när han snart ska dra till Kenya. Han ska vara borta i tre månader, det är inte lite de. Shit. Kommer sakna han!

I alla fall så var det ingen hårdiskkrasch min kära laptop hade råkat ut för, de känns riktigt skönt! För inte har jag bränt över grejer på skivor så då hade jag varit tvungen att ladda hem all musik igen + säga goodbye till alla bilder. Men jag hade tur så nu slipper jag de!

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0