Viernes

Fredag igen. Fan va veckorna går fort! Men denna vecka ville jag fan inte ha helg på grund av piss-jobbet. Men det är lika bra att få det överstökat :p Pappa ringde igår och sa att jag fick bestämma vad vi ska käka imorrn, trerätters till och med! Jag tror att det är för att dom tycker synd om mig som ska jobba på äckel-pilis, haha. Jag kom bara på förrätt och efterrätt, varmrätten får dom bestämma.

Det är väldigt fint väder idag, helt sjukt att det är så här redan i februari! I vanliga fall brukar jag inte vilja ha vår förrän det är dags "på riktigt" men nu kan den lika gärna komma. Bara vintern får vara kvar tills efter påsk så är jag nöjd! Inge kul att sitta ute på en blöt is en långfreda!

Nu ska jag fanimej städa lägenheten, känns som att det är dags för de när man inte kan gå barfota utan att det fastnar en massa skit under fötterna :p

Trevlig helg folks!

Kommentarer
Postat av: modern

Det blir kallskuret med potatisgratäng - OK eller??

2008-02-22 @ 17:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0