Utan pengar är man körd.

Imorrn har jag bara en lektion och sen är det helg, skönt! Ska jobba lör-sön i helgen, vilket suger för jag hatar att jobba på det där stället. Slita som ett as för slavlön + en massa idioter till stockholmare som klagar och tror att dom är nåt. Nä, fy fan. Ska nog bara jobba den här helgen, sen får det fan va nog (säger jag nu ja, kommer säkert jobba där några helger till..)

Är i stort behov att ett riktigt extrajobb väldigt snart. Har inte jag skaffat mig ett jobb innan april måste vi säga upp lägenheten och jag måste flytta hem till mamma o pappa efter studenten. Å det känns fan inte som ett alternativ! Imorrn tänker jag åka runt till alla möjliga ställen här i Ljusdal å söka, så får vi se vad som händer. Skulle jag inte få nåt jobb läre jag fan åka till Norge eller nåt precis efter studenten, men det känns inte heller så kul. Jävla skitgrejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0