Sore Throat

Blev hemma idag ändå! Har ont i halsen o öronen, sug. Tänkte i alla fall plugga lite idag, få undan en del. Vore väldigt skönt! Har svenska-bokrecension och en massa i psykologi B som borde vara klart den här veckan. 
 
Ibland har jag verkligen noll självdiciplin. Jag vet att jag måste plugga, men i stället sitter jag och surfar runt på nätet i timmar. Jag går in på samma bloggar o läser flera gånger o går in på bdb för att se om det hänt nåt (vilket det aldrig har). Jag får fan ta o skärpa mig!

Nu hade det varit gott med en kaffe o en chokladboll, skulle ha gått till skolan ändå :)

Nu lämnar jag er för att jobba med "Transaktionell Analys". Fett rööj!

Kommentarer
Postat av: JOhanna

Ja men jag håller med, folk lägger aldrig in nåt på bilddagboken så man kan kolla, ändå går man in dit flera ggr per dag.

2008-02-20 @ 16:39:47
URL: http://pigge89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0