Lalala

Va på spinning ikväll, det är så jävla skönt! Man känner hur svetten sprutar och hur det bränner i benen och efteråt känns det så jävla bra! Har haft lite ont i min högra vad den här veckan, tror att det kan vara en överansträngning efter min löpning. Inge bra att springa på hårt underlag! Men det kändes i alla fall bra på spinningen, så det är nog lugnt!

Imorrn kommer min mamma hit, det ska bli kul! Vi ska käka lunch (förhoppningsvis på Pen's, mumma) och fixa lite grejer. Sen ska jag fika med Elin, riktig svulldag alltså, men det gillar vi :)

Nu ska jag blåsa håret och sen hoppa i säng. Så, goodnight folks!

Kommentarer
Postat av: ISABELLphe.

ja vi stod till sthlm-teddybears "CAUSE IM A HIPHOPER YES I AM, osv... i loook so fucking goood." o tyckte vi var asball. ^^ haha.

okej, ja precis. huvudsaken är att den är tillbaka o mår bra :D
vad ska du göra i helgen då?

2008-02-07 @ 23:17:49
URL: http://isabellphe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0