Klantarsle

Jag tappade min mobil idag, men märkte inte att den var borta förrän det ringde på Carros mobil från mitt nummer. En lärare hade hittat den och på nå vis kommit fram till att det var min mobil o ringt till Carro. Skumt. Tur att han hittat den i alla fall, vet inte vad jag skulle ha gjort annars! Senare på dan glömde jag min jacka i ett klassrum, men kom på det ganska snabbt. Är lite vimsig idag tror jag!

Ikväll är det Grey's Anatomy, yes :) Ska tvätta o plugga matte ikväll också, jag är så duktig! Har matteprov på fredag, känns inge vidare. Fan om jag inte klarar det, då blir det jobbigt.. Ska plugga hela kvällen ikväll och hela kvällen imorrn!

På fredag är det tydligen väldigt billigt på jvgs har jag hört (29:- i baren.) Man kanske ska dit o svira lite? Nån som vill hänka? :)

Kommentarer
Postat av: ISABELLphe.

utgång på fredag då ;)

2008-02-27 @ 17:44:08
URL: http://isabellphe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0