Kårböle, Sveriges Mitt.

Kväll med brydarna igår, blev inget tv-spelande, kikade på film istället. En brittisk rysare och en fransk komedi, haha. Dom var helt ok! Men det var väldigt längesen jag såg en rysare som faktiskt var skrämmande. Men så är jag ju stencool också, inte så lätt att skrämma mig :p

Idag åker jag hem till Kårböle, kommer inte ihåg när jag va hemma sist så det ska bli skönt att komma hem igen! Kommer med bussen kring kl 13 och så fick jag veta igår att familjen ska åka till Vemhån idag kring kl 14. KUL. Jag tänker inte hänga på, så vi får väl umgås ikväll då kanske :)

Här i Ljusdal är det en massa plusgrader och man kan nästan se med blotta ögat hur snön bara försvinner. Men varje gång den här vintern som det varit så har det alltid varit en massa snö kvar hemma och inte alls lika varmt. Så det räknar jag me idag också!  Vill hem å åka längskidor och leka lite friluftsliv :)

Förresten, visste ni att en av medlemmarna från Onkel Konkel härstammar från Kårböle? Sug på den ni! Haha!

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0